Veiklos sritys
Prioritetinės veiklos sritys
- Ugdymo proceso kokybės gerinimas
- Klasių auklėtojų veiklos tobulinimas
- Tėvų bendruomenės aktyvinimas
- Sveikos gyvensenos ugdymas, žalingų įpročių prevencija
Tikslai
- Ugdymo kokybės tobulinimas ir lygių ugdymosi galimybių sudarymas
- Tėvų įtraukimas į mokyklos veiklą
- Saugios aukštos aplinkos kultūros kėlimas
- Kurti mokyklą kaip veiklų besimokančios vietinės bendruomenės kultūros židinį, stiprinantį ryšius tarp mokinių, mokytojų, tėvų ir kitų bendruomenės narių
- Aktyvinti mokytojų ir mokinių projektinių darbų kūrimą, dalyvaujant rajono, šalies ir tarptautiniuose konkursuose
- Padėti mokiniams geriau pažinti darbo, profesijų ir verslo pasaulį
- Puoselėti etnokultūrines tradicijas, plėtoti ir tobulinti įvairius renginius
- Rūpintis socialiai apleistų, blogai mokyklą lankančių vaikų socializacija, stiprinti prevencinį darbą
Uždaviniai
- Diegti naujas ugdymo formas ir metodus
- Analizuoti taikomų mokymo metodų efektyvumą
- Tobulinti vertinimo sistemą
- Sudaryti sąlygas mokymosi motyvacijos skatinimui, individualių bei informacijos gebėjimų stiprinimui
- Mažinti mokinių mokymosi krūvius
- Diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą
- Parengti ir įgyvendinti tėvų aktyvinimo programą
- Formuoti tvirtus moksleivių sveikos gyvensenos įgūdžius
- Aktyvinti prevencinį darbą, stiprinti spec. poreikių vaikų socializacijos įgūdžius
- Tobulinti pedagogų kvalifikaciją
Mokyklos kryptys
- Ekologinė
- Etnokultūrinė
- Meninė